fbpx
Oldal kiválasztása

MARKETING ÉS KERESKEDELMI ASSZISZTENS

 – csatlakozz csapatunkba

Ha tele vagy ötletekkel és szeretnéd kipróbálni magad a marketing területein akkor most itt az ideális alkalom, hogy egy villámgyorsan növekvő cégben mutasd meg tehetséged és próbáld ki magad. Csatlakozz a csapatunkba és fejlődjünk együtt, ha Te vagy az a kreatív és szenvedélyes marketing asszisztens, aki arra vár, hogy végre alkosson és gyorsan tanuljon.

Változatos feladatokkal várunk,

hiszen mi is folyamatosan kísérletezünk.

Kíváncsiak vagyunk a véleményedre és

elismerjük a munkád.

Szabad teret adunk a tehetségednek és

mentorálunk, hogy elérd a céljaid.

.

MILYEN PROJEKTEKEN FOGSZ DOLGOZNI

Cégcsoportunkon belül számos területen jelen vagyunk éppen ezért a marketing feladatok is ilyen változatosak.

Lehetőséged lesz a közösségi csatornáink aktív kezelésére. Rendezvények menedzselése. Hirdetések kampányok kidolgozásában fogsz segíteni.

Rengeteg marketing anyagunk születik, amelyen gyakorolhatod a tudásod és fejlesztheted őket. Több hirdetési eszközt kezelését is elsajátíthatod nálunk.

Ha nem a területen, de menedzser asszisztens pozícióban dolgoztál akkor is sok feladat ismerős lesz.

MIRŐL NINCS SZÓ EBBEN A HIRDETÉSBEN

Tudjuk, hogy sajnos sok cégnél teljes marketinges munkátt várnak el asszisztensi juttatásért cserébe. Garantáljuk, hogy marketing menedzser mellett fogsz dolgozni és támogatjuk a fejlődésed és a jövedelmed is tisztességes lesz. Szükségtelen, hogy mindenhez érts elég, ha otthonosan mozogsz a menedzseri munkában és fontosnak tartod, hogy kipróbáld magad mentorálás mellett több területen.

KIKKEL FOGSZ EGYÜTT DOLGOZNI?

A cégcsoporton belül a marketing menedzserrel fogsz közösen dolgozni.

A külsős munkatársakkal pedig napi szinten tartod majd a kapcsolatot. Ezen felül pedig jófej értékesítők munkáját segíted.

PARTNEREINK AKIKÉRT DOLGOZUNK

A gazdasági élet több területén is jelen vagyunk. Foglalkozunk nagyvállalati szoftverekkel és üzleti rendezvényekkel. Szakmai közösségeket kovácsolunk több területen, közben edukálunk és segítünk összekötni iparági résztvevőket.

A partnereink neves nagyvállaltok feltörekvő start upok képviselői. Ebben a szegmensben nyitottak a minőségi marketing aktivitásokra és promóciókra.

EGY MUNKATÁRSUNK VÉLEMÉNYE

Szia Kolléga! 

Én Beatrix vagyok és két éve dolgozom ügyfélszolgálatosként. A feledataim igazán változatosak és az ügyfelek is nagyon kedvesek. Mindig találok új kihívást és mindig van sok sikerélmény is. Mindemellett pedig a hangulat igazán remek.

Beatrix

ügyfélszolgálatos

HOL FOGSZ DOLGOZNI

Az irodánk Budapest belvárosának szívében helyezkedik el igazi párizsi hangulatot idéz. A közelben van sok ’kiskockás kifőzde’, cukrászda, bolt és közel a Margit-sziget.

Szellősen foglalunk helyet és szeretjük a kényelmet és a finom kávét.

Az iroda minden jóval felszerelt és stabil az internet a laptopod új darab lesz a monitor pedig szintén friss és széles vásznú. 

Szuper kávé automatánk van korlátlan kávé fogyasztással 😉

TÖRTÉNETÜNK 

Ki a felhőkben jár azt gyakran tartják álmodozónak. De, aki az egyik legaktívabb szakmai közösségét hozta létre és egy felhőalapú munkaügyi Rendszert talált ki és fejlesztett nívósra az bizony nagyon is a földön jár és otthonosan mozog a munkaügyekben. Igazi start up vagyunk tele kalandos történetekkel. Ismerj meg minket és a céljainkat.

A Munkaügyi Fórum első lépésként azzal a céllal jött létre, hogy segítő kezet nyújtson a munkaügyesek és HR-es szakemberek cégvezetők számára. Több ezer aktív tag több mint 10.000 megválaszolt munkaügyi kérdés után Magyarország egyik legnépszerűbb szakmai közössége vagyunk.

Erzse Tibor alapító és cégtulajdonos IT csapatot épített és minden munkaügyi tudását beleadta az Online Munkaidő Nyilvántartóba, amelyet mára több mint 600 ügyfél használ rendszeresen. Az évek alatt a sok fejlesztés és tesztelés tapasztalatát pedig egy még lenyűgözőbb program megalkotására fordította.

Az OLM Rendszer nagyvállalatok munkaügyeire nyújt professzionális megoldást. A segítségével egy 1000 fős cég 2400 munkaórát tud megspórolni és rengeteg terhet vesz le a munkaügyesek és HR-esek válláról.

Ebben az évben pedig a Munkaügyi Fórummal indult álom folytatódott tovább. Az eredeti elképzelés szerint olyan Fórum család jön létre, amely a szakterületek képviselőinek kíván beszélgetési teret és a fejlődésükhöz szükséges nívós programokat. 

JELEN

A Beszerzők Fóruma után megérkezett a HR-esek Fóruma is és a sor folyamatosan bővül. Reméljük, hogy a Te történeted elmeséled és együtt folytatjuk a Fórum családok  együtt!

CÉGCSOPORTUNK 

MILYEN ÉRTÉKET TEREMTESZ A MUNKÁDDAL 

A Fórum család segítségével olyan szakembereknek teremtesz ’kreatív műhelyt”, ahol otthonra találnak.

Digitális és tanácsadási megoldásainkkal sok száz ember életét tesszük könnyebbé és ennek Te is aktív részese vagy mert eljuttatod hozzájuk a hírét.

Összekapcsolod azokat, akik a problémájukra keresik a megoldást azokkal, akik a megoldásokat kínálják.

MILYEN TULAJDONSÁGOKAT KERESÜNK BENNED

Önállóságot és vágyat a fejlődésre. Azt, hogy ezért elhívatottan akarj dolgozni.

Fontos, hogy igényes legyél a munkádra és csak olyat adj ki a kezedből, ami büszkeséggel tölt el.

Érdeklődj a terület iránt, amiben reklámozunk.

MIT KÍNÁLUNK NEKED

Versenyképes fizetést és juttatásokat

Saját asztalt laptopot telefont és mentort

Munka és magánéleti egyensúlyt fix munkaidővel

Megfizethetetlen: Jó hangulatú csapatot és mosolyt

AJÁNLOTT JÁRTASSÁGOK

közösségi média marketing

szövegíró tapasztalat

rendezvényszervezési tapasztalat

AMIBEN NÁLUNK TUDSZ FEJLŐDNI

Analitika, Tartalommarketing, CRO, PPC, SEO. Growth Hack, offline kampányok rendezvények szervMegbeszélészése, grafikai programok alkalmazása…

 

HOGYAN FOGSZ DOLGOZNI? 

Első körben kapsz egy jó hangulatú képzés csomagot, ahol csak veled foglalkozunk, hogy ne csak tudd, hanem értsd is az összefüggéseket. Meglévő munkatársaink folyamatosan mentorálnak és segítenek megismerni a tevékenységünket.

  • Közösségi média menedzselése 50% 50%
  • Marketing anyagok előkészítése 20% 20%
  • Kampányok asszisztenciája 20% 20%
  • Megbeszélések 10% 10%

A cégcsoportnál agilis módszerek szerint dolgozunk. Negyedévente tartunk nagyobb megbeszélést, ahol eldöntjük milyen marketing aktivitásokat végzünk el. A sprint időszakban megvalósítjuk azokat. Hét elején összefoglaljuk a heti feladatokat és pénteken átnézzük az elkészült elemeket.

A feladataid főleg a Fórum csoporttal kapcsolatosak. Rendezvények online és offline kampányaiban fogsz segédkezni. Előkészítjük a marketing mix elemeit és elkészítjük a folyamatok szerint a kampányt majd megvalósítjuk azt. Sok kreatívot kell átnézni és módosítani, illetve partnerekkel egyeztetni. Sokat beszélgetünk az értékesítőkkel, akiknek támogatjuk a munkáját és a tapasztalatait beleágyazzuk a kampányokba.

A közösségi média csatornáink felvirágoztatása pedig a Te projekted lesz mentorálás mellett!

ÍRATLAN VÁLLALATI KULTÚRA

Minden cég rendelkezik írott és íratlan kultúrával, amely a csoportot csapattá teszi nálunk ezeket találod:

 

  • Innovatív és kreatív csapat vagyunk ezért a feladatok megoldása fontos számunkra a robot munka helyett.
  • Szeretjük közösen megvitatni a munkával kapcsolatos ötleteket és észrevételeket. Segítünk egymásnak.
  • Dícséretet kapunk felülről és egymástól is. Gond esetén a megoldásra törekszünk az ostorozás helyett.
  • Tudjuk mi a különbség a főnök és a vezető között – csak az utóbbiak vannak nálunk.
  • Mindenki komolyan veszi a területét és szenvedéllyel végzi a feladatait és az új csapatagtól is elvárjuk.
  • Nem szeretjük a túlórát és el lehet szaladni a postára boltba de fontos, hogy a munkád átlátható legyen és be tudj számolni róla.
  • Proaktívak vagyunk és nagyon becsüljük, ha önállóan végzed a napi teendőid. Az ötleteidet pedig megvalósíthatod.
  • Szeretünk nagyokat enni, hajókázni, gokartozni, billiárdozni, beszélgetni….:) és tudjuk, hogy életünk jelentős részét a munkahelyen töltjük ezért kellemessé tesszük azt.

JELENTKEZZ MOST!

 

Jelentkezz, ha úgy érzed ebben a csapatban megtalálnád a helyed és olyan kihívásokra vágysz, amelyekben sokat tanulhatsz vagy megmutathatod a tehetséged.

Érdemes jelentkezned, ha már dolgozol valahol, de szeretnél egy stabilabb munkahelyet.

Ha nem a területen dolgozol, de van irodai tapasztalatod és szeretnél átnyergelni a marketingbe mert unod a monoton verklit akkor itt a remek lehetőség.

Nem veszítesz semmit hiszen legfeljebb megismersz egy izgalmas céget és beszélgetsz egy jót.

Add le jelentkezésed most és ismerjük meg egymást!

Pozíció összefoglalva

Fórum család marketing asszisztens

Feladatok:

Rendezvény szervezéshez kapcsolódó feladatok

Közösségi platformok menedzselése (moderálás, bejegyzések készítése)

Külsős munkatársak munkájának koordinálása (szövegíró, grafikus, webfejlesztő)

Kreatív részvétel a marketing anyagok kitalálásában

Marketing anyagok összeállításában aktív részvétel és ellenőrzés (online, offline)

Marketing partner hálózat kezelése bővítése

Blog tartalmak, hírlevelek és mikro- landoló- oldalak tartalmának összeállítása

Hirdetési rendszerek kezelése LinkedIn, Ads, Facebook

Statisztikák kimutatások készítése és adatok érelmezése

 

Elvárás:

Marketing vagy irodai asszisztens területen szerzett tapasztalat

Angol nyelvtudás (minimum olvasási szinten)

Pontos precíz munkavégzés

Előny:

Grafikai programok felhasználói szintű ismerete (PS, AI)

Mit kínálunk:

Teljes munkaidős bejelentett állás, utazási hozzájárulás, bónusz, laptop.

Munkavégzés helye:

Budapest

Teljes munkaidő

Jelenleg nincs nyitott pozíciónk a terültere. De ha érdekel az állás küld el az önéletrajzod!

Küld el a fényképes önéletrajzod az alábbi email címre és jelezd fizetési igényed.

A jelentkezésed követően felvesszük veled a kapcsolatot és egy beszélgetésre hívunk, hogy megismerjük egymást. Mindenkinek válaszolunk.

Várunk szeretettel!

marketing@hresekforuma.hu